NOTIS CUTI HARI RAYA AIDILADHA

BBO mula bercuti pada 18 OGOS (Sabtu) - 28 OGOS (Selasa)

Tempahan & bayaran terakhir hendaklah dihantar SELEWATNYA pada 15 OGOS (RABU)

Tempahan & bayaran yang dihantar bermula 16 OGOS (KHAMIS) akan diproses bermula 29 OGOS (Rabu)

(u/ p : Tempahan di website diterima seperti biasa & DISKAUN 10% sepanjang tempoh bercuti)

Sila rancang tempahan masing-masing untuk mengelak sebarang kesulitan

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

Cik Isteri Dan Encik Suami Expand

Cik Isteri Dan Encik Suami

Karya Seni Karya Seni

Karya Seni

New

Penulis : Airisz

More details

RM22.00

Tajuk : Cik Isteri Dan Encik Suami
Penulis : Airisz
Harga : RM22.00
ISBN : 978-967-469-089-2

Sinopsis
Dah lama kejar bayang, kini abang datang, sayang.

AKU? Nama aku Cantek Safia. Muda lagi, tapi dah jadi janda. Siapa kata perkahwinan pilihan orang tua akan kekal hingga akhir hayat? Tipu semua tu.

Semua marahkan aku kerana alasan aku bercerai dengan menantu pilihan nenek sangat tidak boleh diterima akal. Hanya kerana dia lelaki sejuk beku dan aku rasa dia suami tanpa perasaan, aku tarik diri dari hidupnya. Hidup seorang Hud Khusairi.

Dua tahun pegang status janda, tiba-tiba bertemu dengan dia semula. Di tempat kerja yang sama dan lebih menyakitkan hati, dia ialah ketua aku sekarang. Entah apa mimpi dia, dia macam cuba berbaik semula dengan aku.

“Esok abang jemput Fia.”

“Tak payah. Fia pergi dengan Kak Nor. Kak Nor sebulan kena kerja kat Shah Alam.”

“Jangan menyusahkan orang, Fia.Abang kan ada.”

“Abang siapa buat Fia?”

“Bukan sesiapa, tapi abang sentiasa ada untuk Fia.”

“Abang dah hilang akal ke?”
Dan akhirnya aku tahu Hud bukan cuba berbaik dengan aku, sebaliknya lain ceritanya. Kak Mona, teman sekerja aku kata, Hud selalu akhir-akhir ini menghimpit makan sekali dengan geng kami waktu tengah hari. Dia dengan yakinnya berkata, Hud nak mengurat Annisa yang cun itu.

Huh! Buat penat aje aku perasan. Dahlah Cik Aida pun duk target lama dah Hud tu. Memang Hud Khusairi digilai di sini dan dianggap duda yang seksi dan hot. Kalau ikut menyampah, aku dah nak letak jawatan, tapi mak paksa aku bertahan pula.

Macam mana aku nak jalani hari-hari dengan menghadap bekas duda aku di tempat kerja? Lagi satu, aku kena rahsiakan hal aku ini janda Hud sebab semua orang ingat bekas isteri Hud tu jahat orangnya. Sakit hati betul!

Write a review

Cik Isteri Dan Encik Suami

Cik Isteri Dan Encik Suami

Penulis : Airisz