Categories

PayPal Verified

Kudakap Erat Cintamu

Penulis : Hidayah Othman

More details

Fajar Pakeer

RM20.00

By buying this product you can collect up to 2 loyalty points. Your cart will total 2 points that can be converted into a voucher of RM0.20.


Customers who bought this product also bought:

Customers opnion about this product

Tajuk : Kudakap Erat Cintamu
Penulis : Hidayah Othman
Harga : RM20.00
ISBN : 978-967-365-145-0

Sinopsis
Natasha Camelia seorang gadis yang ceria dan hidupnya penuh dengan kasih sayang keluarga. Hari pertama di kolej dia bertembung dengan dua lelaki yang membuatkan dirinya berada dalam dilema. Fariss Haikal membuatkan dirinya bagaikan di awangan, seperti jatuh cinta pandang pertama. Manakala Adam Haziq membuatkan hidupnya haru-biru dan selalu saja bertikam lidah apabila bertembung.

“Awak ni boleh duduk diam-diam tak? Dahlah berat macam gajah.”

“Hei, aku tak suruh kau angkat aku pun! Dah tahu aku ni berat, janganlah gatal sangat tangan tu nak angkat aku!” “Saya nak tolong dia. Biar saya tolong angkat pula.”

Natasha Camelia memilih Fariss Haikal berbanding Adam Haziq. Adam bertindak menjauhkan diri setelah tahu Natasha Camelia dan Fariss Haikal bercinta. Namun, saat Natasha Camelia berada dalam kesedihan, kesakitan atau kesusahan, Adam Haziq akan menjadi orang pertama yang akan muncul menyelamatkan keadaan.

Langit tak selalunya cerah. Perhubungan Natasha Camelia dan Fariss Haikal dilanda badai. Saat hati Natasha Camelia dilanda rawan, timbul pula isu anak angkat dan dirinya dihalau keluar dari rumah. Di sini, Adam Haziq bertindak sebagai pelindung.

Saat hati Natasha Camelia terpaut dengan kebaikan yang ditunjukkan Adam Haziq, saat hati sudah mula rasa sayang, saat cinta antara mereka sudah mula bertaut, muncul kekasih lama Adam Haziq menagih kasih. Fariss Haikal juga muncul kembali, menagih kasih yang terputus di tengah jalan.

Apakah cinta yang baru wujud dalam diri Natasha Camelia dan Adam Haziq akan terpaut? Atau Natasha Camelia akan mengalah dan kembali membiarkan cinta Fariss Haikal kembali kepadanya? Atau akan ada permata lain yang akan menyinari hidupnya? Mampukah Natasha Camelia mendakap cinta yang sempurna untuknya?