Categories

PayPal Verified

Musuhku Suamiku

Penulis : Zuera Rasiddin 

More details

Fajar Pakeer

RM19.00

By buying this product you can collect up to 1 loyalty point. Your cart will total 1 point that can be converted into a voucher of RM0.10.


Customers who bought this product also bought:

Previous
Next

Customers opnion about this product

Tajuk : Musuhku Suamiku
Penulis : Zuera Rasiddin
Harga : RM19.00
ISBN : 978-967-365-115-3

Sinopsis
Tanpa rela dan terpaksa, Lysa Lafisya terpaksa menerima hakikat yang musuhnya, Rafeeqi, sudah bergelar suami kepadanya. Mahu atau tidak, dia terpaksa akur dengan kehendak takdir walaupun dia pasti dan yakin ada dalang di sebalik apa yang menimpanya.

“Hei, perempuan! Apa yang kau letak dalam minuman aku? Macam mana aku boleh ada dalam bilik kau? Kau memang nak perangkap aku, kan? Apa motif kau, hah? Kau nak harta aku? Huh, dasar anak yatim piatu. Lesbian pulak tu!”

Itu tuduhan Rafeeqi terhadap Lysa Lafisya. Pedih memang pedih. Tapi, siapa dia mahu menegak benang yang basah? Beribu kali dia cuba menyakinkan Rafeeqi sekalipun, pasti lelaki itu tidak mempercayainya. Sungguh, itu fitnah! Tapi, dia hilang punca untuk membuktikan.

“Hisy, tengok ni apa kau dah buat? Habis tercabut selendang aku. Baju aku pun dah basah.”

Saban hari duduk bersama, perang tetap perang, namun sudah ada selingan tawa dan bicara lembut. Hubungan yang dulunya dingin, perlahan-lahan bertukar mesra. Ikatan persahabatan diikat. Namun, sampai bila? Dalam diam, hati sudah ada benih cinta.

Selama mana hubungan persahabatan itu akan dikekalkan? Apakah perhubunagn itu akan bertukar? Hati siapa yang bakal ada benih cinta? Berantakan atau bahagia hubungan yang diikat? Adakah musuh akan kekal jadi musuh? Atau, musuh akan bertukar menjadi suami yang benar-benar suami?

DISKAUN MENARIK

Sempena Pesta Buku Antarabangsa KL 2014

JIMAT 20%

*isi maklumat di bawah dan tebus diskaun 20%. 24 April - 4 Mei 2014

Cart  

No products

Shipping RM0.00
Tax RM0.00
Total RM0.00

Cart Check out

Specials

No specials at this time